Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2011 02:16 - Време дойде, време за промени: Време за Революция !!!
Автор: orlovpogled Категория: Новини   
Прочетен: 3167 Коментари: 1 Гласове:
0



"Близо е времето вече — българинът не ще бъде роб, а свободен." - В. Левски

Какво означава думата свобода. Та това е просто една 7 буквена дума, а толкова много хора са умряли в името на тази дума.
С-В-О-Б-О-Д-А. Сила, Воля, Осъзнаване, Борба, Обич, Дързост, Алхимия.
Силата да тръгнеш по пътя на свободата. Волята да продължиш до край. Осъзнаването, че вече си свободен, щом си поел по този път. Борба в името на свободата до последният дъх, защото така оставаш свободен завинаги. Обич към собствената ти свобода (към самият теб), към бога и към човечеството. Дързост, да дръзнеш да наречеш сам себе си "Цар на себе си", да дръзнеш да се изправиш срещу всичко и всички в името на себе си и свободата си. Алхимия - защото да превърнеш робът в свободен човек си е чиста доза алхимия, няма по-голямо злато от свободата (освен може би любовта, но свободата е именно любов към всичко и всеки и най-вече към самият себе си).

"Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира..." - Хр. Ботев

Никога няма да бъдеш свободен ако чакаш някой друг да те освободи. Онзи който чувства страх и омраза в сърцето си никога не ще бъде свободен.
Пиша тази статия защото търся подръжници на моята идея. Казвам моя, но не като притежание, защото това е идеята на милиони преди мене и милиони след мене. Казвам моя защото й се посвещавам с цялата си душа и цялото си сърце. Пиша
тази статия защото осъзнавам, че всеки човек на тази земя трябва да бъде подтикнат към своя собствена лична революция. Ганди е казал "Бъди промяната която искаш да видиш в света!" Ако погледнете на живота си отсрани смятате ли, че вие сте именно тази промяна или и вие като повечето просто се опитвате да приличате на другите. Хитлер е смятал, че съвършенството на света се крие в това всички хора да бъдат еднакви. Именно това е била най-голямата му грешка от която са произлезли и другите му грешки. Защото хората няма да могат да бъдат еднакви никога и именно в това се крие красотата на живота и света. В това, че всички сме уникални и сме неразделна част от съвършенството на този свят. Защото вселената е като механизъма на часовника, всяка част е единствена и неповторима, едни части изпълняват една функция, а други друга, някои са по-големи други са по-малки, но
всичките са с еднаква важност, защото дори само една много малка частица да липсва механизмът няма да работи. Такъв е механизъмът на света ако не сте го разбрали досега. Ако тебе те нямаше точно в този миг точно там където си, четейки това което съм написал значи светът нямаше да бъде съвършен. Но истината е, че е доста трудно да погледнеш на нещата от високо и да откриеш съвършенството на вселената. Особено трудно е когато през цялото време просто се опитваш да оцелееш. И именно там е грешката ни. Забрави за оцеляването! Престани да се опитваш просто да изкараш деня си и прехраната си. Изживей този ден.
Защото точно днес и точно сега, именно в настоящият миг се крие възможността да изживееш целият си живот. Незнам дали ме разбирате понякога аз самият трудно се разбирам, но просто знам, че е така: Свободата се крие в това да живееш и изживяваш всеки миг, а не да оцеляваш.
Да се освободиш от всичко на което си роб, означава да се освободиш от собствените си мисли които те правят роб. Другото име на свободата е свободният избор, свободната воля. Винаги избирайте! Не правете нещата само защото трябва да ги направите, правете само това което наистина искате да направите. Но дали знаете какво точно искате. За мене най-трудното беше да разбера какво точно искам в живота си. Нещата за които казвах, че ги искам (пари и материален комфорт) се оказа, че всъшност никога не съм ги искал. Приемам ги и им се наслаждавам винаги когато мога, но това което наистина винаги съм желал е абсолютната свобода на духа и съзнанието. Само тогава когато съм наистина свободен мога да се наслада на абсолютно всичко (и на богатството и на бедността). А ти? Готов ли си да поемеш по пътя към свободата? Но трябва да знаеш, че това е труден и бодлив път. Но нима сега не ти е трудно. Не се ли чувстваш празен отвътре в този свят с объркани ценности. Готов ли си за любов, за много любов? Любов към абсолютно всичко и абсолютно всеки. Да обичаш дори най-малката прашинка на този свят толкова силно
колкото би могъл да обичаш и най-голямата. Да обичаш Бога с цялото си сърце и душа, но това означава да обичаш себе си истински, защото Бога живее вътре в теб и чака да бъде открит. Незнам дали ме разбираш и аз самият трудно ги разбирах тези
неща, но сега и ти самият можеш да усетиш увереността ми в думите. Много хора казват, че се обичат, но доста рядко това наистина е така. Да обичаш себе си истински означава да обичаш абсолютно всичко - и доброто и лошото и хубавото и грозното. Едва тогава човек осъзнава, че няма нито добро, нито лошо, нито хубаво, нито грозно. Всичко е такова каквото е - СЪВЪРШЕНО.
Готов ли си? Готов ли си да започнеш своята собствена революция вътре в себе си. Да погледнеш от високо на живота си и да си кажеш: чакай малко ма това аз ли съм? Да ти си! Харесваш ли се или смяташ, че е време за революция, защото дойде времето да се харесаш. Обикни се! Погледни на нещата така: ако това е последният ти миг в този живот и погледнеш назад във времето и напред в настоящето какво ще видиш? Дали ще си кажеш: абе хубав живот беше ама ако можех да направя така и така. Ако Бог ми даде втори шанс обещавам си, че ще бъда такъв и такъв. И наистина ще го направиш заради себе си, защото знам, че се обичаш. Е Бог ти дава твоят втори шанс, време е за промяна приятелю. По пътя на революцията ти тръгваш и винаги ще бъдеш сам, защото именно това е свободата сам да се справяш с всичко. И все пак аз ще бъда някъде около теб, както и много други като мен и около мен и винаги ще бъдем готови да те хванем ако паднеш. Готови да ти подадем ръка! Защото и аз съм падал и мен са ме хващали много пъти. След това съм ставал и съм продължавал, готов и аз да подам ръка. Така е ако избереш пътя на любовта, свободата и доброто. Пътят на Бога. Та готов ли си да дойдеш в нашият свят, всичко зависи от теб. 
ДА ЖИВЕЕ СВОБОДАТА !!!
"Пътят е страшен, но славен." Хр. Ботев

                                                                                           Орлов Поглед (tekumzze@abv.bg)

ПОЗДРАВ ЗА ВСИЧКИ ГОТОВИ !!!!





Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Свободата означава преди всичко
17.03.2011 05:19
ФИНАНСОВА НЕЗАВИСИМОСТ! С пари в рай, без пари- покрай.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: orlovpogled
Категория: Други
Прочетен: 17229
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031